Crousing i Hudiksvall

Min, Malin och Jimmys kväll blev inte riktigt som vi hade planerat. Vi skulle ju på Badrocken i Gnarp, men när vi kom dit så såg vi bara folk som var i typ 13 års åldern så vi kände inte för att betala 200 spänn i inträde.
Så istället begav vi oss av till lilla Ilsbo till Jimmys fotbollslags lagfest, hmm... egentligen tjejförbud där :P hahah! Men det var lungt att vi var med, så m nördiga var de inte som tur var.
Runt 22 tiden så kände vui för att dra in till hudik istället, med det gick ingen buss så vi betsällde en taxi istället.
Det var mycket folk i farten i hudik som det var crousing så det avr helt ok att gå runt där lite på kvällen, roligare en att bara sitta hemma iaf :)

Muppen Malin


Dennis, Jimmy och Akki


Jag, vet inte hur jag lyckades se ut :P


haha söta grabbar! Akki och Dennis


Nu fick även Jimmy vara med och hålla handen och gå å sjunga en massa :P


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men hej :)

Med mig är det bra. hur är det själv?

Ja det var ett tag sen vi sågs nu, får som sagt försöka hitta på något snart :)

Hade så bra! puss!

2008-07-20 @ 23:23:09
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0