Älskling!

Ikväll har jag varit hos min Jimmy som bjöd mig på världens godaste middag. Han hade lagat stek med färskpotatis, god sås och god sallad! Tänk att han är så duktig på at laga mat, när vi flyttar ihop så är det han som får står för den biten :p
Det var riktigt härligt att träffa Jimmy igen, vi har inte hunnit ses så mycket på senaste tiden som han jobbar mycket och jag har haft en massa annat för mig. Så ikväll hade vi en toppenkväll och skrattade massor!

Gud vad jag älskar denna kille <3


inte så snygg min, men jag var somrig iaf :)


Kommentarer
Postat av: elina

snygg bild på dig!

2008-07-04 @ 18:08:37
Postat av: Mikaela

Tack :D

2008-07-07 @ 00:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0