Tro det eller ej!

Men Mikaela ska börja springträna :D :P hahaha! trodde vell aldrig att det skulle hända, men nu när jag har fått rätt astmamedicin så går det riktigt bra och det känns kul, inte lika sjukt jobbit att andas längre.
Ska ju börja trävla distansridning i sommar med min galna Turbo så jag har insett att jag behöver lite mer kondition för att orka med det för han kan ju vara helt galen ibland och då blir man trött efter typ en halvtimme. kan ju vara bättre om jag orkar rida ordentligt alla de milen en tävling är på .
Så nu kommer även jag försöka, aa jag säger försöka för jag evt inte om jag kommer lyckas, att springa några gånger i veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0