Muhu!


haha igår var det några på bussen som tittade bak på mig hela tiden sen när jag skulle gå av vislade de åt mig :P hahaha och sen på bockarna kom det från en kille och  sa att ajg var snygg :P, alltid kul med folk som tycker att man är snygg ;) :P



Idag är jag trött, var ute igår på bockarna och firade Niklas som fyllde 18 år, ett stort Grattis! Hoppas att du hade en toppenkväll :D
I morse ville jag SOVA länge, men det fick jag inte för min morgonpigga pojkvän, han sa att ajg var tvungen att gå upp och äta frukost :S men aja, det var vell lika bra för annars hade jag vell sovit bort hela dagen.

nyss vara jag ute och fotade våran björn, men det gick inge vidare, det hade börjat skymma lite och jag gillar inte att ta kort med blixt, men här är i alla fall en bild på Mammuten:


Kommentarer
Postat av: elina

Klart man tycker du är snygg:D
Å jag är ett stort fan av mammuten:D haha

2008-01-05 @ 20:02:38
Postat av: Mikaela

hehe tack gumman :D hahaha, ja visst är mamuten bäst! ;D

2008-01-05 @ 20:15:48
URL: http://www.mikaelazackrisson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0