Min helg har vart bra.


I lördags åkte jag och Jimmy ner till Omen, vårat tåg gick 09.30 så vi kom ner till sthlm kl.12.30 , jag ville självklart gå på lite affärer innan vi skulle till Nynäshamn, men min pojkvän tyckte inte att det verkade som en lika bra idé som jag, så ajg fick bara gå på två affärer om jag vill ha sällskap av honom :P ¨så det blev bikbok och en annan affär där ajg kollade på lite balklänningar till studenten. men jag var duktig och köpte inget!
sen åkte vi pendeln långt till Nynäshamn, trodde inte att det var så långt från stockholm, men men, det var välldigt fint där i alla fall. Hans lägenhet var superfin och stor, gillade den asså.
På lördag kväll skulle vi ut å festa, så kom Elina in också :D men så mycket festande bölev det vell inte direkt, på Nivå22 var det fullsmockat med folk, inte en enda sittplatts :/ så vi köpte en varsin cider och bestämde oss för att gå, men ingen av oss hade varken lust eller råd att slösa massa pengar på inträde någonstans så vi åkte till vällingby där Martin var hos några kompisar, där var det inte heller kul :P  men jag hade trevligt sällskap i alla fall å det var superkul att träffa Elina, hon och jag har alltid så roligt! :D
   På söndag kl. 15.00 var det battleGulan som killarna skulle vara med på. det gick bra för omen å jimmy som kom vidare till semifinal å martin tror jag åkte ut i andra ronden. Kollade ett tag på dom men Josse kom dit så vi gick runt å kollade i affärer istället å josse hittade världens snyggaste brallor :D när Josse å jag fyller år blir det fest, fest , fest :D

Martin åkte ehm på söndag kväll men vi stannade, så vi åkte hem till omen, lagade tacos å hade filmkväll med godis och chips, men jag somnade ju självklart i soffan efter en liten del av filmen, kan ju bero på att jag är sjuk å hade feber, men ajg somnade natten innan när vi skulle kolla på film också :P hahah! men det avr en myskväll i alla fall.


hehe, kolla martins tillfälliga frilla med mitt hår :
                                 
                                                    


matdags, mina hemafruar lagar middagen ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0