Linda flyttar :( :)

I morgon flyttar Linda till Spanien ett halvår, det är både tråkit och roligt... det är tråkit för hon kommer att vara så himla långt ifrån mig, längre än vad hon redan är nu ju :( kommer inte bara kunna åka å hälsa på henne om jag får lust. usch.

men det är roligt för jag vet att det är något som Linda verkligen vill göra och jag tror att hon kommer att få en jätte härlig tid där nere i värmen :D <3

sen så ska jag och Jimmy försöka åka och hälsa på henne i maj eller början av juni, hoppas på att vi kommer göra det, för det vore väldigt roligt, men vi ska förhoppningsvis åka på studentresa med supergulliga karin, hennes pojkvän Justin, Tobbe å sen massa mer folk, men vi får se vad pengarna räcker till och vart de vill åka,.. om det finns nåt billigt hotell i alicante kanske det vore ett alternativ om de skulle vilja det :D Vore så kul att åka med massa folk ju :D


Kommer sakna dig min kära Syster <3<3<3 Kom ihåg att prata hårstråiska och akta dig för lus schampoot nu!!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0