Josse <3 Jag

I dag fick jag ett sms av min bästa kompis Josse : Du ska veta att du är och kommer alltid att vara den bästa kompisen som finns! Love you! <3      å det blev ajg glad för å hon är också den absolut bästa kompisen som finns, vi har känt varandra i ca 16-17 år nu :D 

tänkte passa på att bjuda på både hämska och vakra bilder på oss :P hahaha, josse kanske mördar mig för vissa av bilderna, men aja :P haha

haha, har bytt bilden på josse nu, hon höll på att mördag mig när jag hade den :P hehehe!

haha, nog de absolut värsta bilderna som någonsin tagits på oss ;) ( det var för mycket länge sedan)
image54

Jag lovar, nu är vi betydligt snyggare :D
image49

Sen en bild på oss när vi var små å campade på Gräddö <3

image51

och en bild från vårat pyjamas party!  
( den glada människan på bilden är jag :P )
image52
Människan med röda hårbandet är Josse :)
image53

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jadu, jag trodde inte att jag skulle orka så länge alls :P Men jag kunde ha varit uppe i 2 dygn! Faktiskt! Inlägg: haha första bilderna var sååå snygga ;) och nu är ni ännu snyggare; snyggast! :D

2008-01-09 @ 00:07:37
Postat av: josefin

tandlösa fia..:P

2008-01-10 @ 01:27:53
URL: http://josefinfinl.blogg.se
Postat av: Mikaela

hahah, fatta vad jag skrattade när jag såg den bilden på dig josse ;D

2008-01-10 @ 13:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0