Hittade en rolig lista!

hehe, hittade den på elinas syrras sida så ajg snodde den:P

Vilken svordom använder du mest? hmm, ingen aning.
Hur många resväskor äger du? en liten röd söt.
Använder du flip-flops? japp, det gör jag :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden, jag går ju foto/filmlinje :D
Vilken var den senaste filmen du såg? Road trip
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? med en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? haha, jag slår på stort och bygger ett ridhus!
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, nästan alltid, eller inte i stallet, men annars.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej, eller har provat naturläkemeddel, kommer inte ihåg vad det hette, men det hjälpte inte å jag avr typ allergisk mot det :S
Vad åt du till middag senast? Linssoppa
vem var den senaste som ringde dig? Elina, globen, globen, globen! :D
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Berg och dalbana
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, de gör det säkert.
Tittade du på tecknat när du var liten? japp, det är klart!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? hm, jadu. Hudiksvall :P.
Hur många syskon har du? Fyra, malin, isabelle, antonio och Thala
Vilken film kan du alla replikerna till? otecknade Findus och Pettsson (julkalendern) <3 :P
När flög du senast? i sommras, BULGARIEN!
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 å en kökssoffa.
Läser du för skojs skull? nja, det kan ajg vell inte påstå.
Pratar du några andra språk? Engelska, fast knappt ens det asså.
Har du gråtit offentligt?  japp.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
Kan du kasta macka? japp, jag är protts på det ;D
Har du någonsin varit på Jamaica? nepp.
Vem var din favoritlärare och varför? Nancy, absolut bäst, och Norma såklart!
Vad har du för väder? Snö, så underbart!
Har du en favoritblogg? Några stycken :)
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? FOTO!!!! men hade velat ha en lärare som lärde oss något.
Gillar du att flyga? nej, usch. verkligen inte. det är hämskt och läskit. Men jag klarade det i sommras, men jag hade ångest!
När sov du senast på golvet? får någon vecka sen hos Omen.
Vilken är din favorit drink? Ragnar!!! :D
Vilken är din mammas hemstad? Stockholom
Din pappas hemstad? Stockholm
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 8 till 9 timmar.
Vilken är din favoritfrukt? mandarin, passionsfrukt,
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej, aldig.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19, om typ två tre veckor :D 30 januari, jippi!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej, verkligen inte, är urkass på sånt och har haft svårt för det sen jag började lekis eller aa, ettan :P
Tror du på liv på andra planeter? japp, klart det inte bara är på våran planet det finns liv.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Jimmy :P hehe , men jag älskar dig ändå gubben<3 
Tror du att Gud är man eller kvinna? tror inte på gud, men aa, i så fall en man.
Vad var det senaste du åt? hemma gjord milkshacke med glass, mjölk och jordgubbar, mums!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? oftast med det motsatta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? hm, de valde det efter någon som mamma och pappa kände, men kommer inte ihåg historian om varför.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Blää! uscha. gå ut å rid en sväng så kanske det känns bättre sen. eller så säger jag: Välj, bit ihop eller bryt ihop, å sen väljer jag något av det :p haha.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldig i livet!!!! jag vill ju inte dö heller!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? haha, pettsson när han sätter påminnelse lappar över hela huset, det gör jag på min mobil varanna sekund ungefär.
Tycker du om att krama folk? japp, det är myspys! <3
Äger du en digitalkamera? nepp, eller en filmkamera, men inte foto, den äger mamma och pappa men jag fotar.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, jag hatar när folk sagt att de ska ringa och sen inte gör det. mycket störande!!!!!
Vad är du allergisk mot? damkvalster, björkpollen, gräspollen, nötter och brikanyl, eller hur det stavas (astma medicin).
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, men jag skulle lika gärna kunna bli vegiterian.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? hmm... måste tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0