Gott Nytt År!!!

Gott nytt år alla mina vänner :D
Hoppas att alla har haft en bra nyårsafton!

Jag har haft en väldigt rolig kväll iaf. Först så var jag och Jimmy hemma med mamma och pappa och käkade fondue, supergott. sen drog vi in till Hudik, gick till statoil och så orkade vi inte gå därifrån till Tomas så vi lyxade till det med att ta en taxi, woho :P det var ganska dyrt, eller det blev 76:- , det var jobbit att titta på taxametern, de kostade en kr var tredje sekund :/ men men, det var det värt, det var ju nyårsafton!
Uppe hos Tomas var det massa folk, lite senare kom James dit och hade med sig en bailys till mig coh Jimmy, gott gott :) sen kom även resten av gänget dit, det var roligt.
Sen vid tolvslaget var vi på Åhlens parkeringen :D
Vi åkte hem med nattbussen som vi inte kunde sova hos omen som det var fullt där, det var lite tråkit att åka hem så tidigt men det var skönt att vakna hemma imorse med min älsklings Jimmy <3

förresten, haha, älskade Tomas kyl alltså, nyttigt :P 

image15



Jusdet, jag och Jimmy gjorde världens godaste smoothis i morse, här är receptet:

1 appelsin
1 äpple
appelsin juice
hallon proviva juice
svartvinbärs proviva juice


Mumsfillibaba!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0