tro eller inte tro?

jag ahr aldrig trott på gud eller någon som hellst religion. och jag kommer ALDRIG att göra det heller.
var på ett jätte bra uppträdande nyss, eller ja, allt avr bra, dansen sången och det... men sen när de började med allt gud och jesus älskar alla snack, å ni kan välja nu, dörren står öppen för er, välj nu innan det är för sent, sen kom det värden sjukaste propagandafilms grej om varför man ska välja att tro på gud, gud älskar alla, han älskar dig, han finns för alla som går ensamma på skolgården mm...
asså, shit! ajg kommer verkligen fortsätta vara ateist å kommer nog aldrig förstå hur man kan tro på sånt där, den där propagandan fick mig att verkligen veta att jag aldrig kommer tro på det!
mycket att ajg inte tror kan ju vara min extrema ateist pappa som vägrar att gå in i en kyrka... kanske tack vare att farmor tvingade honom att ghå i kyrkan varige söndag när han var liten , hehe! Men jag ahr verkligen inget emot att andra tror på det, men jag själv kommer nog aldrig att förstå.

men men,,, nu börjar min lektion.

Kommentarer
Postat av: Tobias Bergström

Jag var inte där idag, men jag har sett Carola live på Allsång på Skansen.. Kan tänka mig att det var något liknande. Det blev mer som ett väckelsemöte än en spelning. Huvva..

Du har för övrigt en väldigt trevlig blogg :)

2008-02-18 @ 21:51:26
URL: http://tobiasbergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0