skolan

Nu sitter man här i skolan igen. vi börjar inte förrens kl 09.40 men det går ingen buss som passar till det så vi måste åka in med bussen som går 07.45 från mig, det är en jobbig buss att åka med som det åker så mycket småungar med den och jag fattar inte hur de kan vara så himla morgonpigga, de sitter och bablar och skriker hela vägen till Bergsjö där de äntligen går av :P hehe, nej va elak jag är, men det är jobbit när man är så trött så man hellst skulle vilja dö eller nåt :P

För nåt år sedan. Franse var mkt snyggare klippt då en för tillfället :P
image82

men men... efter arbetsmiljö och hälsa lektionen som vi har nu på morgonen så ska jag och Jimmy gå ner till granngården så jag kan lämna in klippbladen igen, hoppas på att jag kan reklamera dem och slippa betala igen, eller jag kommer vägra betala igen, aldrig... då blir det ju 400:- för att klippa lilla Franse och det går jag inte med på, det är de som har slarvat och då får de göra om det gratis tycker jag!

idag kommer Turbos förra ägare och hälsar på honom, det ska bli roligt... men det bvetyder att ajg måste försöka hinna med 13.30 bussen för annars kommer jag hem försent och hinner varken mocka, sopa eller ta in honom. Men men, det ska nog gå bra, snackar med Anders om jag kan börja lite tidigare och sen sluta tidigare.

Jag och Turbo
image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0