MUHU! hiho!

haha, jag är så dålig på att komma på överskrifter asså :p men men, så får det vara.
Jimmy var här en stund i kväll, det var mys för jag har inte gjort nåt på hela dagen.
Först la vi oss i min säng å somnade båda två en stund för vi skulle vänta på att det kom lite mer varmvatten för vi skulle duscha å syrran hade precis duschat en långducsh innan oss. Sen vaknade jag å gick å duschade själv för jimmy orkade inte å ville fortsätta sova :P sen har vi varit på mupphumör och typ fulat oss massor å Jimmy har typ försöka mosa mig och mörda mig genom att kittla mig som en galning å det är det versta som finns, haha så snäll pojkvän liksom!
men det var roligt, det var länge sen vi var så galna å töntiga , haha :P
sen kollade jag på lite gamla bilder på våran fina hund Malte och våran fina orm Hilda, gud vad ajg saknar er!!!


Malte på julafton

image97



Hilda och jag
image99



Hilda i Malins tröja och jag bredvid
image100

Malte och jag
image101


Hilda i sitt klätterträd. I bakrunden är det vårat hus vi bodde i i Åkersberga!
image102


Malte och Malin under köksbordet
image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0