Min dag...

japp.. på idrotten tog jag en prommenad, passade på att hämta ut klippbladen till Franses klippmaskin... men tror ni att det var slipade då??? Nej! Jag hade ridlektion för Noomi och Isabelle och de skulle få lära sig hur man rakar av en häst pälsen, men klippmaskinen började kurka ihop efter typ två drag, men vi försökte så gott det gick men tillslut fick vi ge upp. så nu står det en halvrakad rugguggla i hagen, inte vackert! stackars liten kommer bli mobbad :( ska gå tillbaka och säga att de inte kan ha slipat dem och begära attt de slipas om, jag har ju trotsallt betalat 200 spänn för att få de små skitarna vassa!


Några av mina ridelever :) Naela, Ida, Molea, Emmelie och Noomi
image129


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0