mhuhuuuu!

jag är sjukt trött... tror att jag håller på att bli sjuk :/ jag som har varit hemma aldeles för mycket från skolan redan... men i morgon ska jag till skolan även om jag är sjuk, får proppa i mig alvedon, vi har nämligen fått en ny fotolärare som jobbar som fotograf egentligen, Fhilippe Rendu, ni som läser HT har säker sätt hans bilder någon gång... han brukar ta brölloppsbilder. Man lär sig iaf sjukt mycket på hans lektioner, eller har iof bara haft en lektion ensålänge med honom, men på den lektionen kändes det som jag lärde mig mer en vad jag gjort på  hela höstterminen.. vet att många i våran klass hellre hade haft kvar den gamla för de är rädd för att få lägre betyg nu med en serriösare lärare... men jag struntar nog i om ajg skulle få lägre betyg bara jag känner att jag lär mig nåt, för foto är verkligen min grej, jag tycker att det är sjukt kul och vill lära mig massor om fotografering, de digitala systemkamerorna och bildredigering! jag ska nämligen försöka bli fotograf någon gång i mitt liv, har några planer på hur jag ska kunna lyckas :D


I helgen tror jag att det blir en rolig helg, vi ska nämligen till bockarna, vårat favo ute ställe :p å vi kommer nog att vara vårt gamla utgångsgäng för omen kommer hem över helgen för jimmy han och martin ska fortsätta spela in deras skiva, när den är klar måste alla köpa den för det kommer bli sjukt bra :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jamen det hörde jag också att det vara några i våran klass som inte ville ha..meta :P
Helt sjukt om dom vill ha henne kvar för att dom fick bra betyg av henne. :o
Allt kretsar ju inte om betygen.

Jag tycker som dig Mikaela! Råkar jag sänka mig, vad gör det om jag lär mig en massa nytt :D

2008-02-08 @ 20:45:55
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0