men bestäm datum då!!!

alltså, varför har det inte bestämts nåt datum till karnivalen mm än? det måste man ju veta långt innan om man ska boka flak å grejer..
å jag vill veta för i dag är det sista dagen man kan boka "åk två, betala för en" på flyget ner till spanien, och jag å Jimmy vill boka nu!!!!! men det går inte, vi vill ju inte missa karnivalen å allt som händer runtikring studenten. och problemet är att det erbjudantet endast gäller till den 31 maj... så vi kan inte åka när de är de där två veckorna vi är lediga, för då är det för dyrt!


Lite bilder från när josse och elina å jag var i hassela och åkte skidor! Vi fick låna pappas bil, men vi fick reservnyckel som inte har någon liten tryckknapp som man låser upp med. utan det var bara en vanlig nyckel och som pappa aldrig låser upp bilden med själva vanliga låset så frös det hela tiden, så så fort vi skulle ha något ur bilen fick vi hämta en påse med kokhett vatten å hålla mot låset, haha, man kan tro att våran bil är ett ruckel när den håler på så, men det är den inte , den är egentligen snygg å bra, men jag var lite arg på den :p haha!


image91
jag å josse tinar upp låset


image92
jag och Elina gör oss redo för backen!

image93
Vi i studion


Mer bilder finns på http://www.mikaelaz.pixbox.se






...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, brukar läsa din blogg med :D
Du får ta och krya på dig mikaela! :)

2008-02-14 @ 17:40:59
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0