God morgon

Idag börjar inte vi förrens 12.00, väldigt skönt :) men det jobbiga är att jag har en väldigt pratglad lillebror som suttit vid tvn utanför mitt rum hela morgonen och pratat med Isabelle... inte lätt att sova då. Men de gick till bussen kl 8.00 men då kändes det bara onödigt att försöka somna om som jag vet att jag kommer vara 1000 gånger tröttare nästa gång jag vaknar då. Sen så är det ju skönt att ha en massa tid på sig innan man måste kuta till bussen.

Idag har vi idrott, men jag tror inte att jag ska vara med på den som jag inte känner mig helt frisk än, hostar en massa. så på idrotten ska jag nog gå ner och hämta ut klippbladen till Franses klippmaskin som har varit på slipning för idag ska Franse bli en nakenhäst istället för en angårahäst :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0