Min Jul!!!

Jag har haft en jättemysig jul med Familjen Nurmi och Thala som har varit här, vi har ätit massa gott och hft en härlig svenssonjul :P haha, inget annorlunda alltså.
Juldagen firade vi i Ilsbo, Hudik, Stadt och Ilsbo igen, det var jätte kul innan och efter stadt, för på stadt var det för mycket folk, man kunde knappt gå där inne och det var kö mellan våningarna, inte mysigt, så vi åkte hem med nattbussen istället för att stanna tills det stängde, sen hamnade vi på en liten hemmafest hos Martin tills klockan var ca fem då jag kom på att jag kanske borde gå och lägga mig som jag skulle upp och jobba morgonen efter, sjukt jobbit! men det var bara att hålla minen och se glad ut.


jag å "syrran", så underbart att träffa Linda igen, det var ju evigheter sen sist!


Emmelie, Linda och jag :)


grabbarna har trängt ner sig i soffan!


Häggen och Jimmy gör något :P


Jag och Linda igen.


På bussen in träffade vi massa folk :)


haha, snyggaste bilden, här var vi på förfest i hudik.


En bild från självaste Julafton måste jag ju också lägga upp!

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Det var jättekul att träffa dig igen =)

2008-12-28 @ 11:25:04
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0