Lägenhet

Jusdet, jag har glömt att berätta att Jimmy har skaffat sig en fin lägenhet i Ilsbo :) eller det är inte hans, men han får ha den iaf Januari ut. Det som är lite roligt är att i det lägenhetshuset bor det bara ilsbograbbar, förutom i en lägenhet där det bor en stackars barnfamilj, de måste få stå ut med mycket fester och liv, men än tror jag inte att de har klagat och här omdagen så spelade mamman själv jätte hög  musik som lät upp i Jimmys lägenhet och så stod hon och dansade i köket när jimmy gick förbi ute :p Så de kanske trivs ändå.
Jag var och hälsade på Jimmy igår och skulle haft med mig kameran så ni fick se lite bilder, men självklart glömde jag den hemma. Så istället får jag bjuda på en isbjörnsbild!


Vackra Yasko

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste tyvärr berätta att den där barnfamiljen har klagat på ilsbograbbarna flera gånger! ;) Högt och ljudligt! Brukar komma och skrika när man är där! ;)

2008-12-14 @ 23:01:05
URL: http://annasjolund.blogg.se/
Postat av: Kattis

Precis som Anna skriver så burkar hon alltid få utbrott när någon annan spelar musik.. Oftast blir hon helt tokig, hon har t.o.m. ringt åh klagat.



Hehe ;)

2008-12-15 @ 00:54:53
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha, brukar hon! då skulle ju Jimmy ha gjort likadant när hon spelade så hög musik så det dunkade i hela hans lägenhet, visserligen var det på dagen, men ändå, vem vet, Jimmy kan ju ändå störa sig på det :P

2008-12-15 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0