Eget företag!

Nu ni! Nu har jag fyllt i blanketter och räknat ut min genomsnittslön och skatt och sånt från skoaffärsjobbet och fyllt i en massa papper från skatteverket för att starta eget företag! Jippi! Snart så, snart så kommer jag att ha mitt egna företag, och det behövs, för jag har ett stort fotojobb på gång, eller det är iaf stort för lilla mig!
Men jag kommer fortfarande jobba kvar på skoaffären, för där trivs jag så bra och det är en lite säkrare inkomst nu i början, men jag kommer hålla på med fotograferandet på sidan av och om det går bra sen så får jag se hur jag gör då, jag vill ju helst flytta till stockholm sen och utveckla företaget mer där, jag och min syster har nämligen världens idé på gång som jag inte kommer avslöja!

Gud vad jag är glad att jag har sån drivkraft och är så envis när jag verkligen vill någonting och jag är glad att jag har en så snäll mamma och pappa som båda två driver företag och hjälper mig så mycket med att starta mitt nu.




Ni som bor i Hudiksvall har säkert sett denna vakra reklam på monitorerna i gallerian Fyren! Det är en reklam för min mamma och hennes kollegors tre företag och det är ett av reklamjobben jag har gjort åt dem.


Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Gud vad kul! Grattis!! :D Äntligen kommer du igång!

2008-12-18 @ 10:08:00
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad roligt Mikaela!!!:D:D:D:D Vad glad jag blir! :D LYCKA TILL, DU KOMMER LYCKAS OCH BLI FRAMGÅNGSRIK!!! :D:D:D <3333

2008-12-20 @ 12:30:11
URL: http://lillkarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0