Tegel på onsdagen

Jag, Annelie och Karolina tog bilen till täby i tid för att komma in på Tegel innan inträdet började. När vi kom fram sprang vi till bankomaten och kutade sedan dit, men då insåg vi att vi aldrig skulle hinna in innan 22.00 som kön gick runt hela hörnan,så det var bara att betala 80:-, men vi lyckades iaf komma ganska långt fram i kön som  Karolina och Annelie kände några där, så det var bra, annars hade vi fått stå ute och frysa länge!
Väl inne var det fullproppat med folk och vi hade ingenstans att sitta, men proffsiga som vi är började vi snacka med några killar som hade ett VIP bord, så det var nice, Karolina flörtade till sig massa gratis dricka till oss också, gratis är gott, ellerhur tjejer? :P haha, ne men kul var det iaf. Vi dansade som galningar och satt och snackade imellanåt, en helt perfekt superrolig kväll, länge sen jag hade så kul när jag var ute, men vad kan man vänta sig när tre barndomsbästisar ska ut och festa??


 Världens sötaste Annelie och Karolina :D


Barndomskompisarna


Vi lekte alltid häst tillsammans när vi var små, hehe!


Annelie och jag <3


<3<3<3<3<3


Några av killarna vid VIP bordet och Karolina


Karolina, Berra och jag. hehe, vet inte vad jag gör för min men aja :P


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gratis ær alltid gott! Trist før mig bara att vatten alltid ær gratis :P fast det måste ju betyda att det alltid ær gott...

Sjukt kul iaf! <3

2008-08-28 @ 21:17:06
Postat av: Mikaela

Ja, din stackare! Men det var skönt att ta bilen hem ju :D

2008-08-28 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0