Tack mamma!!!! :S

Ja, jag var inte så glad på min käre mamma idag.
Jag har nämligen inte fått min lön som jag skulle ha fått den 25.
Mitt jobb ringde mig när jag var nere i Stockholm och ville ha mitt kontonummer, men jag hade inte det med mig så jag bad min mamma att smsa det till mig.
Jag gav jobbet mitt nummer och väntade på min lön... och väntade... och väntade...
Så när jag inte hade fått den idag så kollade jag vad mamma hade skrivit för nummer till mig och jämförde med mitt kontonummer och det var FEL!!! Mamma hade gett mig fel nummer!!!!
Så det var bara att ringa till jobbet igen och tala om det, men det kunde tyvärr inte göra något för pengarna hade redan gått iväg, någon annan hade fått mina 6783,90 kronor!!!!!!! FAN!!!!
Hon på jobbet sa att jag skulle ringa min bank och be det hjälpa mig. Men innan jag ringde gick jag upp och tittade i mammas papper som hon haft när hon fört över pengar till oss förut och jag hade tur!!! Hon hade gett mig syrrans kontonummer, vi har helt lika nummer förutom de tre sista siffrorna på Så malin är några tusen rikare för tillfället men hon ska föra över pengarna till mig imorgon!



Mikaela, tror du verkligen att jag tänker ge tillbaka dina pengar? Just nu är Malin rik med ca 11 000:- på kortet, men nästan sju av dem är mina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0