Pengar

Pengar är ett stort besvär, peciellt när man är skyldigt vissa sisådär 13 000:-   :/    Men det är värt det egentligen, men jag får lite ångest så fort jag gör av med pengar på annat istället.
Som nu vill jag ner till Annelie, jag hittade ganska billiga tågbiljetter, men sen kostar det ju endel med bussremsa där nere och mat, för det kan ju vara bra att äta lite också, sen festa och sen pengar till annat också, så jag måste ju räkna med minst 1000:- så nu kom jag på att jag kanske borde höra med mamma och pappa om det är ok om jag lägger de pengarna på att åka till Stockholm igen eller om de vill att jag betalar av på min skuld :/
Men Annelie, jag lovar, jag ska försöka, för jag vill verlkligen ner innan du flyttar till Norge!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Snygg sida du har! :) Tänkte bara fråga dig hur jag gör så som du har, dina egna bilder överst? (:

2008-08-11 @ 15:36:33
URL: http://katarinalonnberg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Försöka duger :) Men maten är ju gratis här iallafall, så det behöver du verkligen inte tänka på, har ju fått äta hos er så många gånger :)

pussar <3

2008-08-12 @ 11:56:19
Postat av: Mikaela

hej Annelie!

ja, jag ska kolla på biljetter ikväll igen och så ska jag prata med mamma så hör jag av mig till dig sen :)

2008-08-12 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0