Fotograf

Mitt drömjobb är att bli fotograf. Det är det jag vill bli, det är det jag ska bli!
Men det är svårt att livnära sig på det om man inte blir en känd fotograf, men jag ska försöka. Jag har redan haft lite fotojobb och har några på gång.
Just nu håller jag på att fixar med en hemsida och mamma hjälper mig att starta eget företag.
På det sättet är det väldigt bra att jag bara jobbar deltid i skoaffären, för då hinner jag med att fixa med det här och får ändå lite pengar.
Jag har ialla fall fått de domän namnet jag vill ha, men jag tänker inte säga vad det är förrens jag har fixat lite mer med sidan.

Men det bästa av allt är att jag redan har en proffskamera, så jag behöver inte köpa någon sådan.
Nikon D200, en sjukligt bra kamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hoppas allt är bra

förlåt för jag tipsar

men behöver fler tävlande till mina tävlingar så vore kanon kul om du deltar. hittar dom här

http://enlitentax.blogg.se/2008/july/vinn-analplugg-fran-mylovetoys.html



och

http://enlitentax.blogg.se/2008/july/vinn-300-kr-i-presentkort-fran-gratisbio.html

2008-08-05 @ 16:42:59
Postat av: Giulia

gud vad kul !!:D...



2008-08-05 @ 16:44:59
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: elina

hej gumman:) har du kollat om du jobbar dom där dagarna:)? puss

2008-08-05 @ 20:22:11
Postat av: Annelie

Klart du kommer klara det! Jag tror på dig ^^

<3

2008-08-08 @ 15:46:06
Postat av: mikaela

Tack Annelie! :D

2008-08-10 @ 14:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0