.

DELAD


Jag är delad vad det gäller vart jag vill bo nu framöver.
På ett sätt vill jag bo kvar här ett tag till, men på ett annat så vill jag ner tillbaka till Stockholm nu på engång.
Det är svårt.
Det som gör att jag vill bo kvar här är att jag har min familj här, mina hästar och mina vänner.
Det som gör att jag vill tillbaka till Stockholm är att jag känner mig mer hemma där och mina närmaste kompisar bor där och även min släkt.
Men nu flyttar Linda från Stockholm som hon ska plugga, Annelie flyttar till Norge för att jobba och Elina åker tre månader till Thailand och Josse bor på andra sidan stan, så jag lär ju ändå inte kunna träffa de jag vill träffa så ofta ändå.
Så då kanske jag ändå kommer trivas bättre här uppe, pluss att jag redan har ett jobb här.
Men om jag vill statsa på att bli fotograf så är möjligheterna bättre nere i Stockholm än vad de är här.
Men om jag flyttar ner så kommer jag antagligen inte ha råd att ha häst och då vet jag inte om jag överlever eftersom jag inte har någon annan sport som jag gillar.
Men det vore kul ändå och Jimmy kommer ju också att flytta med mig i så fall och vi klarar ju allt tillsammans, ellerhur älskling? :p Det skulle vara så kul att bo med honom där nere. För jag vet ju inte om min dröm är att bo i en lägenhet i Hudik, då känns det nästan som att jag lika gärna kan bo kvar hemma.

jaja... Vi får se med tiden vad som händer. Funderar på att åka ner i slutet på nästa vecka och träffa min käre Annelie iaf :D


Jag vill leva livet som min lillbebis!
  

ja, jag vet att jag inte klarar mig utan en polle


Ali Zafir, min lilla snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0