hundar

Jag har kommit fram till att jag inte ska en hund någongång, jag gillar de jätte mycket, vi har ju två stycken här hemma, men jags kulle aldrig orka gå ut med den så många gånger om dagen asså. Sen så är det jobbit när de väcker en på morgonen genom att skälla för att mamma och syrran har åkte hemmifrån :/
Fast idag var Naschido duktig när han skällde och morrade massor nere i köket, det var nämligen en mysko man på våran tomt som höll på att rota i våran loge, eller Naschido tyckte att han var mysko, men egentligen var det bara en man som skulle byta våran elmätare. Men det visst ju inte Naschido så han gjorde helt rätt som vaktade.

På det sättet är det iof väldigt skönt att ha en hund, de vaktar ju väldigt bra, eller i alla fall om man har en doberman som Naschido är... men jag vill ju ha en Chihuahua om jag ska ha en hund och de kanske inte direkt är så skreckinjagande :P
men men... en vaktkatt får bli vad jag har när jag flyttar hemifrån :P

Naschidos mamma
image244
image242

Naschidos kroatsiska pappa,en bjässe, han väger 53 kilo!!!
image245


Naschido ( han är inte fullvuxen än, han är inte ens ett år)
image243

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, men sånt är så jobbigt! De är ju så fjantiga! Och ja, självklart är det avundsjuka, sååå jävla typiskt oss människor!!! Som Kenzas blogg t. ex. hon är ju så snygg, rik och så, så måste ju flera st per dag klanka ner på henne! Så sjukt!

jadu, är så gott som klar med projektet nu - SKÖNT! Hur går det för dig då? Känner jag dig rätt så är dina bilder grymma! :D

Pusspuss!

2008-04-03 @ 19:16:34
URL: http://bjellmankarin.blogg.se
Postat av: Karin

Just ja! Precis som du tänker har jag tänkt så många gånger också, att jag inte vill ha en hund, i så fall ska det vara en liten. Men när man är rädd om kvällen och man känner att man i alla fall har hunden som säger till om något händer och som skyddar en om någon skulle klampa in, ja då är man glad att man har hunden och då vill man ha en när man blir stor också :P

2008-04-03 @ 19:18:13
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0