hellooo!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja. ska ha film. Sen så ska jag förhoppningsvis åka hem med mamma, hoppas på att ajg hinner sluta tills hon ska åka från Hudik, orkar verkligen inte ta bussen hem. ´

Sen ska måste jag plugga körkortsteori, ut i stallet, plus att jimmy kommer till mig och jag ska packa för stockholmstrippen i morgon. hur ska jag hinna allt? jaja, det får lösa sig.
Måste även prata med Elina och fråga om det är något tema på skivan vi kanske ska gå på.. i så fall måste jag ju leta fram passande kläder. Har ialla fall bestämt vilka vanliga festkläder jag ska ha med mig om vi inte ska på skivan.

nu börjar min lektion om fem minuter..

Kommentarer
Postat av: elina

Heej! Jag försökte ringa dig! temat är jorden runt!

2008-04-10 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0