hello igen allihopa!

Nu var det sjukt länge sen jag skrev, kanske beror på att jag skaffat mig ett liv och inte sitter vid datorn längre :p haha, nerrå, men har inte haft tid helt enkelt.

Min helg har varit en lathelg. Har inte gjort så mycket, bara myst med min käre Jimmy och sen som vanligt varit i stallet. Men har även varit duktig och hjälpt mamma i trädgården.

och i dag har jag och Naela ridit en sväng, det var roligt, vi hade mycket saker och prata om...men de sakerna får ingen veta något om :p hehehe!

nu sitter jag här med en galen katt i knät, han jagar mina snören på tröjan och biter i dom :P

hmm... har inte så mycket att skriva just nu... men emn...

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som en skön helg! :D

Ja :D Den kvällen var så rolig :D

Ja men snuskigt lik, ser ju precis likadan ut! ALLT ser likadant ut. Säker på att det inte är hon?

Justin och jag har snart varit tillsammans i 2 år, om 21 dagar för att vara exakt :P hihi :D

pusspuss!

2008-04-27 @ 23:01:01
URL: http://bjellmankarin.blogg.se
Postat av: Karin

Låter som en skön helg! :D

Ja :D Den kvällen var så rolig :D

Ja men snuskigt lik, ser ju precis likadan ut! ALLT ser likadant ut. Säker på att det inte är hon?

Justin och jag har snart varit tillsammans i 2 år, om 21 dagar för att vara exakt :P hihi :D

pusspuss!

2008-04-27 @ 23:04:25
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0