Elina!

ååh, jag är så arg att jag inte kunde åka på hennes skiva, hade varit så sjukligt roligt! Man tar ju bara studenten en gång liksom, men jag måste bara komma på din student! jag ska göra allt jag kan för att kunna komma!!! Vi måste ju fira tillsammans! så är det bara!!!

Elina är en väldigt bra person som jag tycker väldigt mycket om. Har alltid så sjukt kul med henne! Man kan sammanfatta det såhär: Elina är BÄST!<3 :D
image263

image291



En till person som är BÄST är Josse!!!En vän som jag kommer ha hela mitt liv!

image292

image293

Kommentarer
Postat av: elina

ja gud vad synd tat du inte kunde komma! det var verkligen en lyckad kväll!!!
Men vad roligt,då hoppas jag att vi ses till studenten:D
Saknar dig hjärtegullet

2008-04-28 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0