Bästa 20 års presenterna!

Tänkte berätta om mina presenter till Jimmy :)

På själva födelsedagen fick han ett jätte fint armband i silver och sen hade han ingen aning om att han skulle få en till present. Igår var jag och mamma och hämtade denna present i Harmånger. En liten kattbebis!
Den är svart och vit och heter Mössan eftersom han är svart och vit, det svarta som han har runt huvudet ser nämligen  ut som en mössa.

Så idag kom Jimmy till mig helt ovetande om vad som befann sig i mitt rum. Jag sa att vi behöde gå upp till mitt rum för jag skulle visa en sak. Så när vi gick in där sprang lilla Mössan mot oss och Jimmy blev jätte jätte glad :D
Mössan kommer hete Vincent men även kallas för Mössan.
Just nu ligger båda mina små älsklingar och vilar i mitt rum :)

Jimmy och Vincent "Mössan"
image260

Lilla sötis Vincent
image261

Här ser ni varför han kallas Mössan :)
image262

Kommentarer
Postat av: elina

aaw vad söt! gud vad roligt, var det därför du undrade om det fanns kattungar i stallet?

2008-04-08 @ 22:00:30
Postat av: Amanda

Men åh vilken bra present! :D
Va söt katten var!!!

2008-04-09 @ 17:57:59
URL: http://saraamandalantz.blogg.se
Postat av: Karin

Ååh vilken sötis :D

2008-04-09 @ 19:34:02
URL: http://bjellmankarin.blogg.se
Postat av: Karin

Haha tack :D Det var faktiskt många som tyckte det också, det trodde inte jag :P JAg trodde alla skulle tycka att jag bara försökte och så :P

Hoppas katten blir en goskatt, vi har en suris hemma och det är mindre kul :P

2008-04-09 @ 23:38:36
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0