Lucia middag... nästan :P


Jag å jimmy hade tänkt att gå på Lucia middagen på stadt för bromans treor, men jag hade inte råd :S tack vare ett visst jobb :I    men men... vi ska ut å festa å ha kul iaf. Vi ska på bockarna nämligen, men tyvärr utan omen å martin... men det avr massa från klassen som skulle dit å så tror jag att pontus å alexis skulle dit, tror jimmy snackade nåt om det, så det ska bli kul :D   har nog inte vart på bockarnma sen i sommras, men nu så ska vi dit :D

jag ahr ridigt Turbo i dag också. red nästan bort till sletterne gård å tillbaka. tränade kondition till distanstävlingarna framöver :D ska bli så sjukt kul, jag å min lilla Tubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0