lalallalalalalallalal ! blä!

 
Jag å min Turbo, muppad bild, men aja :p


I dag ska jag ha ridlektion för Isabelle och Noomi.. det ville ha teori i dag så det har ajg fixat med :)



Dagen i skolan har varit TRÅKIG! Saknar ju min Älskling, bli frisk någon gång!

För övrigt känner jag mig väldigt trött, hade nog behövt varit hemma någon dag och vilat upp mig från helgen.
Sen så är jag less på vädret. halt, halt, halt, is överallt så det går inte att rida. Min lilla , eller lilla å lilla, men min Turbo håller på att explodera av överskottsenergi, han ahde behövt ut på en riktig långtur, men det går ju inte nu. Hans namn är verkligen passande :p

Sen är jag väldigt arg, så arg så att jag håller på å dö, jag å syrran har jobbat hela sommaren å hela hösten... men inte fått betalt än. Mamma har skickat två betalningspåmminelser och ringt fem gånger... men vi har ändå inte fått betalt, så i dag åkte vi till våran revisor, hon kollade upp det å det visade sig att det företaget hade skulder på flera hundra tusen.... de lär vell antagligen gå i konkurs å då kommer vi inte att få våra pengar alls, kul kul, nej! ååh, jag å malin har alltså jobbat gratis hela sommaren och hösten! känns så förjävligt rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0