Klippt håret å tänkt färga

I dag var jag i hudik, fick en spontan tanke om att göra ljus slingor i mitt hår, Jimmy å Issa hände med till HM å valde färg. Sen åkte jag till Anette, tänkte att hon kanske kunde färga det. men hon hade massa kunder på kö, (drop in nämligen) så ajg han bara klippa mig lite. det blev bra.
men jag funderar även på att färga det mörkare innan. vill ha det mörkare med ljusa slingor. men ajg får tänka över allt å se hur det blir :P

Sen så var Warrax uppfödare här idag, det var kul, fick bilder på när han var föl :D
Så ska jag å Naela gå med i en seckt :p haaahahah, seckten distansritt! :P
ne men vi ska börja tävla i det å det ska bli så sjukligt KUL!




image7
hahahaha, hittade en gammal studiobild, förlåt Ekki å Jimmy, men jag var tvungen att lägga upp den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0