Dan före doppare dagen!

I dag är det dan före doppare dagen, så himla underbart med jul í morron ju!
och i går fick jag min julklapp av Jimmy, det var en vit sjukt snygg jacka :D å han fick en Puma parfym å duschcrem av mig :D
Idag har Jag och Linda bakat pepparkakor för att få liter mer julstämning, den bästa pepparkakan var en som linda gjorde, det var österåkers kyrka :D :D :D Nostalgi! vi är lite nostalgiska av oss.
och så var Ebba, hennes pappa och brorsa här å fikade lite..
sen har pappa stekt köttbullar till i morgon, våran tradition, men tyvärr utan Anita nu när vi bor här uppe.
och nyss så har jag och syrran byggt upp en hemmastudio och fotat hennes doberman valr Naschido :D



Längtar så till imorgon för då är det julafton!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elina

olala ja va i kyrkan imorse på julottan, mys:)

2007-12-25 @ 14:18:13
Postat av: Mikaela

åååh va mys! :D

2007-12-26 @ 20:49:39
URL: http://Mikaelazackrisson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0