oj oj oj

Här var det visst väldigt länge sedan jag skrev nu. Jag har ju nästan glömt bort att jag har en blogg :P haha!
Ja, jag är ju iaf hemkommen från Thailand och längtar tillbaka väldigt mycket.
Jag har tänkt på en sak, när man är ute och reser så träffar man väldigt trevliga människor, människor som man känner att man skulle vilja lära känna mer, människor man verkligen klickar med och vill hålla kontakten med även efter resan, oftast brukar det rinna ut i sanden och så ses man inte något mer.
Men nere i Thailand lärde jag och Tommy känna tre underbara personer, det sa bara "klick" när vi träffades en kväll på en ö, dagen efter satt vi i en båt och på en buss tillsammans till en annan ö och delade på en lägenhet mitt på stranden tillsammans med dom, det kändes liksom som vi känt varandra hela livet, vi solade, badade, åkte vespa och gjorde barerna osäkra i nästan en veckas tid. När jag och Tommy skulle ta båten in till fastlandet för att sedan åka till Bangkok så tyckte vi båda att det kändes riktigt tråkigt att lämna våra nya vänner.
Men det vi vet är att vi kommer ha kvar dom.
Man borde ta vara på dom underbara människor man träffar!
Maria och jag
Jacob och Johan
Tommy, Jacob, Johan och Maria
Jacob och Tommy
Jag och Maria <3
Våran fina lägenhet :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är då alldeles alldeles underbar Mikaela! Vi ska alltid ha kontakt! Saknar dig massor! Hoppas allt är bra å att vi kan ses snart!!!

pusss å kraaaam

2011-04-11 @ 20:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0