Ibland vill man tillbaka till den tiden

Ja, ibland vill man tillbaka till den tiden när man var liten och inte behövde tänka på någonting, utan man kunde skutta runt och leka hela dagarna utan några besvär!
Kollade nyss på lite gamla bilder och blev helt nostalgisk. Tänkte ladda upp några här så ni får se :)
Jag och min kompis Sarah är brudnäbbar på hennes föräldrars bröllop
Jag badar hos mormor och morfar, i bakgrunden är våran dåvarande båt.
Jag, Linda och Malin(lill syrran) leker med Lindas kaninungar
Linda och jag är på Åland och kollar på påfåglar, vad har vi för byxor på oss egentligen? :P
Jag och min Älskade underbaraste Frasse <3 jag saknar dig så otroligt mycket!
Jularna var som bäst när man var liten, här är jag och Malin :)
Våran underbara Malte, saknar dig så sjukt mycket <3
Jag saknar husvagns semestrarna! Här är Malin, jag, Josse och Linnea
Jag saknar våran orm Hilda jätte mycket<3
Ibland sov jag såhär :P
Jag och morfar :)
Å det var så kul att bada!
Ja, det var lite från min barndom, jag saknar den, stockholm och åkersberga, men ingenting är som det var förut,folk har flyttat och bor på olika ställen i Sverige och världen, man har blivit stor och måste ta eget ansvar.
Fast jag trivs med det också, men ibland så längtar man tillbaka, Linda, jag vet att du håller med mig va? Vi brukar ju känna likadant.

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara bilder! Du var så rackarns söt! :D Jag håller absolut med dig om att det var bättre förr när man inte hade koll på någonting annat än sina lekar, leksaker och kojor! Och ja, de där byxorna är verkligen jättefula! hahaha!



Tycker det är kul att se på dina bilder på saker som du kopplar till din barndom, och jag känner igen nästan ALLT! Din barndom är min barndom <3

2010-11-23 @ 19:06:32
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja, det är våran barndom! Jag saknar den <3

2010-11-23 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0