Nu är det nära!

Det går framåt med vårat tänkta företag, fått hem offerter och inloggningar nu :D Så sjukt himla kul!
Men får se hur mycket tid syrran kommer ha som hon har så mycket i skolan, ser ut som det bara blir jag och Tommy till en början, men det gör inget. Vi har kommit på namn och allt nu, så kul! Jag längtar!
Får se hur långt vi kommit till veckan, kanske kan avslöja för er då vad det är!
Fast vissa av er vet ju redan, men ändå.
Det känns så bra, jag behöver verkligen göra något nytt nu, är så less på allt. Så jag hoppas verkligen att det kommer fungera, men det tror jag att det kommer göra :)


Jag hoppas på att jag kommer känna mig såhär lycklig och dansa runt som en galning när allt faller på plats :D

Kommentarer
Postat av: linda

Å gud vad kul! Jag ser fram emot att höra mer!!! :D Sjukt GLAD för er skull!!

2010-01-21 @ 13:56:28
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0