Men tjenahejsan!

Nu har jag varit dålig på att skriva här, men har jobbat massor både på aivas, fotograferingar och hårförlängningar :) Så jag har liksom varit helt slut sen och då har jag glömt att skriva.
Och så är det massa annat också, men får ni veta en annan gång.
I lördags gjorde jag en jätterolig fotografering på fem syskon, bilderna blev jättefina! Men dom får ni inte se förrens efter jul.
Ett Julklappstipps är att dra ihop syskonen för en gruppfotografering och ge bort till mamma, pappa, mormor, morfar, farmor och farfar, en garanterad uppskattad julklapp! 650:- kostar det, inte så mycket om man är några syskon och delar på det.
I morgon ska jag även fotografera mina underbara småsyskon, det ska bli roligt!
Jag ska även sätta i en hårförlängning i morgon, det ska bli så kul. Jag ska fråga henne om jag får ta några före och efterbilder så jag kan visa er!
Louise och Warrax å jag och min Zafir på hubertusritten i bergsjö :) Jag och Zafir hittade räven och van!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skulle det kosta om du gör en hårförlängning på mig? :)

2010-12-02 @ 22:01:28
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0