Trött!

jag är så sjukt trött!!! Vaknade imorse av att Myran ringde och frågad om jag ville jobba, för Sabine och Emma var sjuka.. Klart jag vill jobba! :D Synd bara att jag gick och la mig väldigt, väldigt försent igår för att gå upp tidigt.
Efter att ha jobbat hos Myran drog jag raka vägen hem och kastade mig in i duschen och gjorde mig iordning och åkte till Bergsjögården och kom hem för en och en halv timme sedan. Så nu är jag SLUT!
Men det är inte slut med jobb för min del, ska skriva klart mitt CV och skicka iväg innan jag  går och lägger mig.


Såhär trött är jag nu!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu har jag skickat ett sms till dig, men jag vet inte om det är rätt nummer jag har :P Vi märker väl :P Tänkte att vi kanske kan hälsa på Amanda samtidigt du och jag :D Puss <3

2009-11-27 @ 10:26:15
URL: http://inkarinsshoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-27 @ 10:26:31
Postat av: Karin

Haha det funka visst, fick nyss ett sms av dig :D hihi <3

2009-11-27 @ 10:26:52
URL: http://inkarinsshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0