Hudik med Naela

Idag har jag och Naela först tränat lilla Ali Zafir, han var jätte duktig, vi tömkörde honom i skogen och Isabelle red med på Grim. Efter det så red vi en sväng på warrax och turbo och sen drog vi in till Hudik, jag säkte lite jobb och sen kollade vi på lite kläder.
Jag hittade ett par leggins och ett midjeskärp på Gina, det var versta rea fyndet, det kostade bara 10:-, sådana priser älskar arbetslösa jag! Men när vi var i hudik tog jag även tag i jobbsökandet lite gran, ska in i morgon igen och träffa en människa, hoppas! Men det var andra som hade sökt också, men jag får visa min bästa sida och hoppas på att de väljer mig!
Jag ska även skicka in ett CV till en annan grej i Hudik i kväll, ringde dit, men han jag skulle prata med var på semester men kommer tillbaka på måndag, men de tyckte att jag skulle skicka CV:t till hans mail ändå.

Så nu hoppas jag på att ajg får ett jobb!!! Nu är jag less på att inte ha så mycket pengar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0