Tävla

ja, så är det tänkt. jag och Naela ska tävla distans i sommar med Turbo och Warrax, det ska bli sjukt kul asså!
vi har bestämt några tävlingar som vi ska vara med på, så får man se om det blir några fler :D
vi ska iaf tävla en tävling i dalarna, en  i edsbyn och ajg ska nog vara med på en i stockholm (rimbo) också :D
Ska bli så sjukt kul :D
Någon dag ska vi också vara med och tävla i Dubai :p hahahah, drömma kan man ju i alla fall alltid göra, skulle vara sjukt kul,  men vi svenskar skulle nog aldrig kunna hålla de höga hastigheterna de har där nere i öknen, tänk, den som red snabbast red 16 mil på 4 timmar och x antal minuter som jag inte kommer ihåg vad det var. 
fatta va sjukt snabbt! full galopp från start till mål.
Ne jag får nog ta att ha SM som mitt drömmål just nu, lite mer realistiskt i alla fall...
ska nog ta och skaffa en arab när jag har råd.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn veckans header i min blogg.
Info om hur du gör finns i min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-22 @ 16:48:04
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0