hoppas på bättre lycka

Jag ska till Jimmy snart, hoppas på bättre lycka idag än vad jag hade igår när jag missade sista och ända bussen. Men indag ska ajg inte åka buss utan med pappa, så jag borde ju inte missa bilen i alla fall.
så jag och jimmy får ha våran myskväll i kväll istället, vi hade nämligen hyrt film och grejer till igår, men det blev ju inget av det som jag inte kunde komma dit på nåt sett.
funderar på om jag ska överaska min älskling med att köpa godis :D hoppas du inet läser just nu jimmy för då blir det ju ingen överaskning :P hehe!


haha snyggingarna för snart fyra år sedan :P
image112

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad mysigt! Jag vill å ha myskväll med min Justin!! Men det får jag typ 1 gång i veckan :( Högst.

Ja, väldigt gott med godis, men jag känner mig bara fet efter så det är ju inte så kul efter :P

2008-02-24 @ 22:52:46
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts
Postat av: Karin

Av många skäl; mina pengar försvinner på allt godis, detär inte bra för kroppen, jag blir tjock. bla bla bla ...

Jag är såå jävla förbannad på ett ex som är störd i huvet!!!!!!!!!!!!!!! Kan ta det i skolan :P

Puss puss på dig med sötfia :D

Ps! Glöm inte att lägga upp de där gamla bilderna på er :P Kan du inte lägga upp en massa gamla bilder på er, tycker det är så kul att titta på gamla kort :D

2008-02-25 @ 16:54:46
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0