Helgen

nu ska jag berätte lite om min, Josse och Elinas helg... de kom hit i torsdags med min pappa. I fredas var de med mig i skolan och vi fotade lite roliga bilder i studion :) lägger upp lite bilder sen. På kvällen skulle vi partajja lite å fira att jag och josse har fyllt år, men josse hittade inte sitt pass och hon har inget legg, men som tur var så var det G-festen så vi kom in endå... Men folk ät ju dumma i huvudet! asså, shit, varför släpper de  in småungar som går i 7-9an... det blir så sjukt tråkit som de är så omogna och för stör för alla andra, typ stilen: åååh, jag är så full så jag inte kan stå fast jag bara druckit en 3.5:a shit asså!  sjukt när vi skulle in, folk betädde sig som om det hade varit kön in till en konsert! men men... där inne var det samma sak när man skulle lämna in jackorna, en stackars tjej blev nockad av en kille tack vare att den idioten och en annan plötsligt fick för sig att slå ihjäl varandra och hon stod där och fick hans huvud i ansiktet, hörde hur det knakade i hennes käke eller näsa eller nå... så synd om henne! jävla pucko killar.... nere på dansgolvet var det sjukt mycket folk och ingen verkade veta hur man dansar och stog bara och hoppade upp och ner, kulö kul för oss som ville dansa :S sen alla dessa 13- 15 åringar som ligger och krälar på golvet :/ jaja, jag ska inte klaga, andra verkade ha roligt men inte vi som gick dit för att dansa massor hela natten. Jimmy satt i baren i stället, förstår honom :p men vi hade tur så josse fick komma in i baren utan sitt legg :D så sita timmen var i alla fall lite roligare :)

På lördagen red vi en runda på typ1.3 mil, helt underbart att rida tillsammans med Josse coh Elina igen, vi tre har inte ridit tillsammans sen vi var små. på kvällen var vi bara hemma för vi skulle upp i tid på söndag för att åka skidor i hassela...
Mitt i natten vaknade jag av att josse satt i min säng, hahah, det var lite komiskt:
- Hej. sa jag lite förvånat.
-hej, jag tänkte sova här, sa josse...
- ehm, okej, varfördå? undrade jag :P
- för att det är bilar! sa josse och jag fattade ingenting:p
-vadå bilar???
-ja, det är bilar!
-men vadå bilar??
-Ja, sånna man öppnar dörren och sitter i!!! sa josse argt :P
- ja, men var är det bilar?
Josse pekar på sin madrass och säger argt och som om jag var dum i huvudet som inte fattade:
- det åker bilar där nere och jag vill inte bli påkörd!
hehe jag fattade typ ingenting men hon sa att hon fick sova i min säng...  haha! sen på morgonen kommer hon ihåg att hon vaknat och satt sig i min säng men kommer inte ihåg varför och kommer inte ihåg att hon sagt allt det där, det var så sjukligt roligt!  :D


mm... sen så på söndagen hade vi en heldag i hassela, det avr sjukt mysigt och roligt att åka blades igen. hade sån träningsverk i ryggen sen bara , haha!
sen åkte josse ner till sthlm igen med pappa emn elina stannade ända till idag... så igår så var vi ute och körde släde å sen myste vi bara inne :D det var roligt att åka släde! Sen kom jimmy hit, emn han var lite osocial som han ahde köpt ett nytt tv spel, men det var kul att ahn kom hit i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha älska när folk gör roliga saker i sömnen xD

2008-02-05 @ 20:52:48
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts
Postat av: elina

kulkul hade vi:D

2008-02-05 @ 21:15:24
Postat av: mikaela

Ja, visst hade vi roligt!

haha jag älskar också det! :D

2008-02-05 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0