sjuk

usch vad jag hatar att vara sjuk, vaknade i morse med 38.5 i feber :/ halsontet har däremot försvunnit så jag hoppas på att jag är bättre till imorgon när vi ska till hassela igen och åka skidor. Sen är det ju nyår också, då vill man verkligen inte ligga hemma i feber!
Ne, jag ska kurera mig, har typ sovit halva dagen och druckit massa echincea som är bra mot förkylning.
Sen vad som händer i morgonkväll vet jag inte en, någon fest i hudik antar jag, bara jag är frisk, eller iaf friskare!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja men det gör inget. :) Jag kikade mest efter skor. Men när jag får nästa lön då SKA jag köpa ett par :P Jag är så snål när det kommer till skor :P

Krya på dig sötnos!:)

Pusspuss!

2008-12-30 @ 15:42:20
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0