Roadtrip till Hässelby!

Idag har jag och Annelie kört en roadtrip till Hässelby och köpt en spis! haha, ja en spis! Annelie har nämligen köpt en att ha med när hon flyttar till Norge, tydligen ingår inte vitvarorna när man hyr lägenhet där.
Det var faktist riktigt roligt, men vi skulle nog inte ha klarat oss utan våran käre vän GPS :P

Nu så håller Annelie på att packar lite och sen ska vi, Karolina och kanske Elina till Tommy´s och festa igen :) det var tydligen bartömmning där. Hoppas på att vi får lika roligt som igår på Tegen, asså det var nog den roligaste festkvällen på länge, VIPbord och gratisdricka, det är aldrig fel ;) Sen massa dansande och roliga människor! Men jag berättar mer om gårdagen när jag kommer hem, lägger även upp bilder då.

En annan rolig nyhet är att jag ska jobba som fast lunchavbytare på skoaffären hela september, kommer jobba fem dagar i veckan 11.00-17.00, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

O jaa, det var en rolig dag! Så kul att du har varit här hos mig!

Nya vänner är aldrig fel, och GPS måste nog va den bästa vännen vi hittade denna vecka xD

Och sen har vi ju upptäckt att vi faktiskt har en talang tillsammans, du o ja ;D

Kul att man är bra på något!

2008-08-22 @ 11:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0