Bokat och klart

Nu har jag bokat tåg ner till sthlm igen, den här gången för att träffa min käre Elina innan hon reser iväg till Thailand och är borta i tre månader, alla bara åker ifrån mig i vinter!!! Sen åker Josse till alperna och är också borta hela vintern, Annelie är i Norge och Linda i Linköping :/
Men men, jag åker direk efter jobbet lördag den 13 september och kommer hem måndag den 15 september.
Ska bli så roligt att komma ner igen, jag kommer ju sakna ihjäl mig efter alla sen när de lämnar mig!!! ska jag sitta här i skogen då utan att ha någon att hälsa på i den stora staden på hela vintern?? jag kommer ju dö! :p
Haha, nej nu är jag dum, jag kommer faktist ha jätteroligt här hemma med med mina söta norrlänningar också! :D


Kommentarer
Postat av: elina

men tänk så många roliga utflykter och semestrar du kan göra nu när du har några att hälsa på! en weekend i linköping eller oslo, eller semester till alperna eller thailand! mmmm:)

2008-09-01 @ 08:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0