Kört i diket!

Idag var det min tur att ligga i diket, inte bara Tommy som kör ner där :p
Jag hade bråttom, skulle hinna hem till mamma med lita saker innan jag skulle till sjukan, svängde av från gnarpsvägen in mot gränsfors och skulle gena till mamma och dom, men min bil tycket inte som jag och fortsatte rakt fram och ner i diket, jag blev så arg så jag lämnade bilen, ringde Tommy å gick hem.
Tommy och Stig var påväg till jobbet, men dom var snälla och vände och drog upp mig ur diket, men läkaren missade jag å arg och kall var jag, men Tommy fick sig ett gott skratt, alltid kul att göra någon glad ;)
Tommy var självklart tvungen att fotografera också, fasiken att jag inte fotade när han körde i diket!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Jag hade gjort precis likadant som du! Och anton hade nog också fått sig ett gott skratt! Pojkvänner är dumma ibland :P

2010-11-27 @ 11:19:24
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0