Avåkning, limosin mm :P

Ja, jag och Tommy sladdade av vägen igår, jag har bara väntat på det!!! Men kul hade vi ända tills vi låg där i diket, haha! Jag fick putta och trodde aldrig att vi skulle kunna komma upp, men jag är stark så tillslut gick det ;)
Tyvärr tog jag ingen bild, tänkte inte på det just då, men antar att det kommer hända igen i vinter, lägger upp en då.
Hoppas det blir bra isar på sjöarna i år, för tommy har köpt en isbil, då ska jag också lära mig sladda på riktigt.
På tisdag börjar min skoterkorts utbildning, det ska bli nice, eller inte pluggandet, men sen när det är klart och jag kör rally med skotern ;)
Jag längtar även väldigt mycket till jul för då kommer min underbara Linda upp till mig, jag saknar henne så himla mycket, ska bli så kul att träffa henne!
Oj, vilket mysko inlägg det blev! Nu ska jag sova med min älskling som ska upp och jobba tidigt i morgon.
Tänkte visa er hur mina och Lindas utekvällar brukar starta förresten:
Limon hämtar oss:
Chauffören väntar på oss, tar våra väskor och öppnar dörrarna
Vi dricker champange och har det gött
Kanske blir ett jobbsamtal eller två också:
haha, sjukt kul det var den kvällen  både i Limosinen och på Hard Rock Café :D Vi måste gör om det snart syrran!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå, en av mina bästa kvällar! Synd bara att jobbet skulle ringa och störa mitt i. Så typiskt! Men vi hade kul ändå!

2010-11-22 @ 07:44:37
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja, så sjukt kul :D Jäkla jobb bara ;) men vad gör man inte? Man behöver ju pengar!

2010-11-22 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0