Nyårsafton!

Hade en super mysig nyårsafton här hemma i tommys och min lägenhet med Josse, Niclas, Tommy, Jesper och Therese :)
Tänkte visa den i bilder så ni får se lita av våran lägenhet, den är inte färdigmöblerad och färdigmålad ännu, men ni kan ju få se hur den ser ut just nu ändå :P


Jag i vårat vardagsrum :)


Jag och Josse


Josse och Niclas, haha, jag älskar den bilden ;P


Jag


Hela gänget :)


nyår, nyår nyår :P


Muppar!


Dom tre blondinerna :)


Jag å Älskling!


Vi<3


hehe :)


supersäljaren Niclas ;P

Ja, det var lite bilder från nyår och våran lägenhet :) mer kommer sen när allt är klart här inne!

Förresten har jag en väldigt gullig pojkvän, han kom nyss med en milkshake till mig som han gjort :)

Kommentarer
Postat av: linda

Så fint ni har det! Gillar den mörka färgen på väggarna! Milkshake? Är den gjord i matberedaren tro? ;) PUSS

2010-01-03 @ 01:19:23
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh va fint ni har det :D gillar också den mörka färgen på väggarna :P

Jag vill se hela lägenheten nu! :D haha!

puss & kram!

2010-01-04 @ 14:00:01
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0