trött!

Jag är död, och då menar jag nästan helt död. Min kropp blev nog inte så glad på mig igår, först en heldag i hassela med massa skidåkning, sen hem och fixa stallet, käka och sedan iväg för att fira det nya året och vara uppe hela natten och även endel ute i kylan i tunna festkläder, usch nej, inte bra alls när man har feber :S
Ja, jag får skylla mig själv men lite måste jag få beklaga mig, det känns alltid lite bättre då.
En annan sak som är väldigt jobbig är att jag skulle ha åkt ner till min käre vän elina på lördag som hon kommer hem efter tre månader i Thailand, men tåg och bussbiljetterna var sjukt dyra, ca 900:- tur och retur, jag brukar åka för 200:- tur och retur med tåget, så då sprack det också, jag som har saknat henne så mycket och verkligen ville träffa henne nu i helgen!!! Men jag lovar Elina, jag kommer ner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0