jadu...

jag är både glad, lycklig, konstig, tom å jag vet inte vad just nu. är väldigt glad för vissa saker som hänt just nu och trivs så bra med att det blivit så, samtidigt som jag känner mig tom över andra saker, jag tror att det är för att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv, var jag vill bo och vad jag vill jobba med. Jag saknar även mina närmsta vänner så otroligt mycket hela tiden, varför ska ni bo så långt ifrån mig, jag klarar mig faktist inte utan er längre!!! Ja, det är inte lätt att vara överlycklig och tom på samma gång, haha!
Men jag mår nog mest bra tror jag ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

Jag visste det! :D Jag visste att ni är tillsammans! :D





Vi måste ses snart Mickis! :D

2009-01-28 @ 13:42:04
URL: http://lillkarin.devote.se
Postat av: Anonym

hej:) vi får ta och träffas/rida någon dag!:D

men vem är det på bilden? det ser inte ut som jimmy ialf^^



<3/naela

2009-01-28 @ 16:10:44
Postat av: mikaela

Naela:

Ja, det måste vi verkligen göra, det var ju evigheter sedan vi sågs!

Hehe,Det är Tommy på bilden,jag är inte tillsammans med jimmy längre så det är därför det inte ser ut som honom :P hehe!

vi måste höras snart! Puss på dig!

2009-01-28 @ 21:00:28
Postat av: mikaela

Karin:



;) haha, jadu!



Vi måste också ses snart! kanske ut och festa någon dag?

pusspuss!

2009-01-28 @ 21:01:54
Postat av: naela

Okej, vad tråkigt att ni inte är tillsammans längre, men inte ska man vara tillsammans med någon som man inte har dom där "kärlekskänslorna" för. Hoppas att ni fortfarande är vänner :)



& förresten vem är den där Tommy ;)?

puss-på-min-mikaela-med!:)<3

2009-02-03 @ 18:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0